Retourneren & Klachten

Bent u toch niet helemaal tevreden over het ontvangen product of is het product bijvoorbeeld beschadigd aangekomen?  Neem dan contact met ons op! We zoeken graag met u naar een juiste en passende oplossing voor het probleem.

Retourneren

Wilt u een product retourneren? Begin dan met het invullen van het formulier voormelding retour. Dit formulier kunt u hier vinden en is digitaal in te vullen. Na deze voormelding gaan wij aan de slag en zijn de stappen als volgt:

1. U ontvangt binnen 24 uur een e-mail van onze verzendpartner MyParcel met het bericht dat uw retourlabel gereed is gemaakt, maak in de tussentijd het retourpakket gereed. Dit doet u door uw te retourneren producten in een omdoos te plaatsen.
2. U klikt op de link van MyParcel en betaald de eigen bijdrage. De eigen bijdrage is afhankelijk van het pakket type.
3. U drukt na betaling het verzendlabel af en plakt deze op de omdoos.
4. U brengt het retourpakket naar een PostNL punt naar keuze.
5. Binnen 14 dagen na het ontvangen retourpakket ontvangt u het geld terug, tenzij er een andere oplossing met u is gevonden.

Klachten

Mocht u een klacht hebben over een geleverd product, onze geleverde service of diensten? Neem dan contact met ons op. We zoeken graag met u naar een passende oplossing. U kunt contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens:

MS Business Supply
E-mailadres: info@ms-business-supply.nl

Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.