Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u het antwoord op onze veelgestelde vragen. Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op via de pagina klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen gaan we aan de slag. De meeste producten hebben wij op voorraad en worden doorgaans binnen 2 werkdagen verzonden. In sommige gevallen moet het product nog vanaf de leverancier binnenkomen, wanneer dit het geval is zal er “beschikbaar via nabestelling” vermeld worden bij het product.

Bij elk product staat ook een verwachte leverdatum, dit is een indicatie en we kunnen hiervan afwijken.

Met welke koerier wordt mijn pakket verzonden?

De bestellingen worden verzonden via onze partner MyParcel met de koeriersdienst PostNL. Via MyParcel ontvangt u actuele statusupdates over uw bestelling. Via onze track and trace pagina kunt u ook altijd de status van de verzending ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen standaard €6,95. Wanneer u een bestelling plaatst vanaf €50,- krijgt u automatisch gratis verzending.

Naar welke landen verzend MS Business Supply?

Op dit moment verzenden wij alleen naar adressen binnen Nederland. Bezorging op de eilanden is helaas niet mogelijk.

We werken er hard aan om binnenkort ook te verzenden naar België.

Hoe word(en) mijn product(en) verpakt?

Afhankelijk van de bestelde producten zorgen wij voor de best mogelijke verpakking. In sommige gevallen is het mogelijk om een brievenbuspakket te maken, in andere gevallen verzenden wij een standaard pakket. Voor breekbare artikelen zorgen wij ook voor de juiste verpakkingsinhoud.

Kan ik mijn product ook ophalen bij een pakketpunt?

Op dit moment is het ophalen van uw pakket bij een pakketpunt nog niet mogelijk. Wel werken we er hard aan om dit in de toekomst wel te verzorgen.

Kan ik mijn product ook ophalen bij MS Business Supply?

Nee, helaas niet. Wij hebben geen fysieke winkel en geen fysiek bezoekadres.

Is het retourneren gratis?

Voor het retourneren van artikelen betaald u een eigen bijdrage van €6,95.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

U krijgt het geld doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening teruggestort.

Kan mijn retourzending ook opgehaald worden?

Wij bieden helaas geen ophaalservice als retourmogelijkheid aan.

Waar kan ik mijn retourzending inleveren?

Dit kan bij PostNL pakketpunten. Wanneer u het verzendlabel via MyParcel verkrijgt staan hier verdere instructies vermeld.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op dit moment is het mogelijk om te betalen via iDeal en Bancontact.

Verder zijn we bezig met het ontwikkelen van het bestellen op factuur. Dit zal mogelijk gemaakt worden voor zakelijke klanten.

Wat is de betalingstermijn?

Er zit geen betalingstermijn aan de bestelling verbonden, want u betaalt de factuur direct in onze webshop.